Hoppetossor!

God Dagens folket!
 
Nu har jag gått in på min sista sommarlovs vecka, jag börjar andra året på gymnasiet på Fredag. Det ska bli såå skönt att börja skolan igen, jag trivs verkligen på min skola. Med alla underbara klasskompisar och att få baka 2 gånger/vecka. 
 
Detta sommarlovet har varit ganska tråkigt faktiskt, jag har inte gjort speciellt mycket eftersom mina kompisar jobbat eller varit bortresta. Eftersom jag inte haft några pengar på hela sommaren har jag inte kunnat åka till Liseberg eller något sådant. Jag hoppas nästa sommarlov blir bättre, då ska jag ju på världens bästa ridläger och allt!!
 
Just nu håller jag på att paketera massa saker som ska skickas till en tjej. Hon har köpt massor med saker ifrån de olika bloppisarna, hatten av för henne. Jag kan bara buga och ta emot!
 
Senare ska jag och Sara rida lite gymnastikhoppning i paddocken, det var längesedan jag gjorde det. 
Det senaste har jag och Sara hoppat och ridit mycket med varandra och det är bara roligt, det känns bra att hoppa Solvind regelbundet. Tyvärr blir det ju ingen hoppning på vintern, vilket är synd.
 
Nä, nu ska jag gå ut och bygga upp hinder i paddocken så att jag är redo när Sara kommer hem från skolan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0