Duktiga Emma!

Hejsan Svejsan!
 
Jag kom hem från gymmet för ett tag sedan, jesus vad trött jag blev efter idag. Det blev ett hårt pass med mest fokus på magen och det kändes kan jag lova, men jag hoppas på att det ger resultat!
 
Idag har jag inte gjort mycket alls ska jag erkänna för er, det ända jag gjort är gymmat. Eftersom jag inte kan rida Solvind har jag ingenting att göra heller. Fast egentligen skulle jag säkert kunna rida henne på ängen eller i paddocken men jag vågar inte riktigt det med tanke på hennes skor. Eller så är jag bara för fjompig?
 
Det går inte att förklara vad taggad jag är inför lägret nästa sommar, visst det är 315 dagar kvar, men ändå! Jag vet bara hur mycket jag lärde mig förra året och hur nära jag och Solvind kom varandara. Det jag är mest rädd för är hur jag ska hinna spara ihop 3000:- men ändå kunna köpa viktiga saker som jag behöver. Nu inför skolstarten har jag massa block och böcker jag måste köpa. 
Ska jag vara ärlig börjar jag få lite smått panik faktiskt!!
 
 
 
 


Kommentarer
Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Vart ska du på läger? :) Gud va kul!

2013-08-04 @ 17:29:25
URL: http://powerpony.blogg.se
Dressyrponny.se

Vad roligt!

2013-08-04 @ 18:29:49
URL: http://dressyrponny.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0