Dagens Ridpass: Uteritt 14/8 2013

 
Som ni såg på bilden jag publicerade förut så blev det uteritt idag, mamma gick även med idag. Hon ville kolla svamp i skogen. 
 
Det blev en ganska lång bit idag och mest skritt men det är bara mysigt ibland. Den ända galoppen som blev var när vi kom till galoppbackarna och jag lät henne sträcka ut sig påvägen hem. Som vanligt njöt hon i fulla drag av det, även jag såklart. När vi saktade av igen vid mamma sa hon att det såg ut som det gick jätte fort, men självklart tyckte inte jag det. Älskar när det går fort!
 
Jag red barbacka, igen... Som vanligt skötte sig Solvind super bra. Jag älskar verkligen den nya Solvind, hon är så mysig att hålla på med.
 
Imorgon blir det hoppning med Sara, hoppas Johan har kommit hem från jobbet innan så kanske jag kan fjäska med honom så att han kan fota mig och Sara!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0