All day, All night!

Hej på er!
 
Idag tycker jag att både jag och Johan varit duktiga. Först åkte vi till gymmet och var där i 2 timmar eller något och sedan skulle Johan till skroten för att lämna bly eller var det nu var.
När vi kom hem skulle Johan sätta på några fjädrar på bilen och han ville så gärna att jag skulle vara med i garaget så jag gjorde det. Men eftersom det var tråkigt att bara sitta och kolla på medan han mekade fick jag för mig att städa hans bil eftersom jag störde mig på att den var så skiten.
Så nu är den hyffsat fin invändigt och någon dag ska vi tvätta den så den ser bra ut.
 
När jag städade bilen hittade jag en rosa barnsko, wtf liksom? Johan blev lika förvånad, det måste vara förra ägaren som hade slarvat bort sin dotters sko. Fast det kan ju lika gärna varit hans sons sko, pojkar kan ju också bära rosa.
 
Efter att jag hade städat och gymmat var jag för trött så Solvind fick faktiskt stå idag, fast det förtjänar hon med tanke på igår. Jag är fortfarande en aning chockad att vi hoppade 90 igår, visst att jag förstörde allt men jag satt ändå på en häst som hoppade!
 
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska göra med Solvind imorgon, men antagligen blir det någon slags ridning i paddocken. Jag måste verkligen bli bättre på att rida henne seriöst i paddocken!
 
Skärpning!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0