Time Out!

Hej på er!
 
Som ni märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag. Det är nämligen så att jag fick feber i Tisdags, tempen har legat på 40 grader ända tills i fredags så jag har inte orkat att blogga. Jag har mest legat i soffan och smällt typ.
 
Jag ska anmäla mig till en heldags hoppkurs på Gråbo Ridklubb som håller hus 19 Juni. Det ska bli roligt, jag ska ringa dit och anmäla mig imorgon. Förhoppningsvis så har min hopprädsla lagt sig en aning tills dess.
 
Johan och Jag kom på att vi ska gå upp vid 8 för att fixa stallet och rida så tidigt som möjligt så har vi hela dagen fri sedan så kanske vi kan umgås med några kompisar för en gång skull. 
Dock måste jag städa mitt rum och dammsuga övervåningen och duscha men det tar inte mer än 1,5-2 timmar om jag är effektiv.
 
Nu ska vi sova så vi orkar upp imorgon. Jag ville mest tala om för er att jag lever!
 
God Natt på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0