Storstädning

Som jag trodde så blir det ingen ridning idag, tiden räcker inte riktigt till. Jag har storstädat mitt rum idag nämligen, jag fick inte gå ut i stallet förrän det var fixat. Nu är klockan så mycket att jag inte kommer hinna rida. Eftersom jag ska iväg till min svärmamma imon så hinner jag inte rida då heller. Känns så segt... Men på söndag hoppas jag att det inte blir några förhinder så jag kan rida igen.
 
Mina händer har värkt hela dagen från igår när Solvind brände upp dom ganska rejält. 
 
Tanken på lovet var att jag skulle lastträna plutten, men det har inte blivit av helt enkelt. Hoppas jag kan göra det någon helg snart. Ska även försöka samla mod för att hoppa igen så att jag kan starta några clear rounder snart och kanske tillochmed starta någon lokal i år. Får se hur mycket häst det kommer bli på sommarlovet om jag nu får sommarjobb. 
 
Jag ska försöka hitta på något som jag kan skriva om som ska komma upp på bloggen imorgon under dagen när jag är i Kungsbacka.
 
Ska lista ut något, har ni några idéer får ni gärna komma med dom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0