Sover nästan

God Kväll på er kära vänner!
 
Idag hade jag som sagt sista dagen i serveringen. Det var synd att det var så få bokningar idag, jag serverade bara 2 personer och det var Johan och våran kompis Amanda.
 
Jag gymmade med Amanda efter skolan så jag kom hem vid 5 alltså hann jag inte rida idag eftersom jag hade lovat mamma att hjälpa henne med symötet. Men imorgon slutar jag jag 15:10 så jag ska försöka komma ut på en ridtur. Vi måste verkligen komma bort ifrån paddocken. Vi har bara varit där det senaste, känner att vi måste ha en förändring.
 
Imorgon är det den 10 April och då har jag och Johan varit förlovade i 1 år och 11 månader, men även varit tillsammans i 3 år och 5 månader om jag inte räknar helt knasigt. Tiden går fort när man har roligt.
 
Kännde att detta inlägget inte riktigt hade någon mening men det var ett inlägg iallafall så det är iallafall något. Det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu för tillfället , så kan det vara ibland.
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen så jag får lite sömn. Det har varit en lång dag så jag är fruktansvärt trött just nu. Det är nästan så att jag sitter här och sover.
 
God Natt och sov gott! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0