Något är fel

God Kväll på er!
 
Idag har jag haft kallkök, jag gjorde rosencanapé. Dom blev jätte goda.
 
När jag kom hem gick jag direkt ut i stallet efter att jag hade ätit lite hemmagjord müsli och yoghurt.
 
Hela dagen har jag mått jätte dåligt, jag vet inte vad det är för fel. Jag har jätte ont i huvudet, allt snurrar så fort jag INTE ligger ner, jag mår illa, kallsvettas och så har jag ryckningar i högra sidan av ansiktet. Samtidigt som ryckningarna kommer gör det ont i ansiktet typ. Under hela dagen har jag varit jätte trött och haft jätte dåligt balanssinne. 
 
Eftersom jag mådde som jag gjorde blev det ingen ridning. Johan och jag löshoppade henne istället, skriver om det strax.
 
Är det någon som vet vad det kan bero på? Mamma vill att vi ska åka till Östra Sjukhuset men jag orkar inte de för då kommer vi få sitta där hela natten. Jag kommer säkert få göra en hjärnröntgen och de vågar jag inte för jag får typ cellskräck när jag ligger i den där saken.
Så jag stannar hemma och hoppas på att de blir bättre tills imorgon så jag kan gå till skolan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0