Mycket att stå i

Oj oj, denna veckan är det mycket med allt känner jag.
 
Idag var sista dagen med kallkök, lite tråkigt men ändå skönt på något sätt. 
Imorgon är det nationella i svenska för mig, fattar inte varför vi ska ha det i gymnasiet också. Räckte det inte med de vi hade i 9:an? På torsdag har vi nationella igen... fy, jag är redan less på de.
 
 
Eftersom jag och Oskar fyller år nu i veckan så ska vi ha kalas i helgen för oss. Släkten ska komma och lite sånt.
 
Jag har pratat med Tarzan's ägare lite om att Solvind kan vara ganska dominant så hon ska ha träning för mig på Lördag. Jag har glömt att berätta för er att de ska flytta hit fler hästar i helgen. Så på lördag eftermiddag ska de komma hit med alla saker och på söndag förmiddag ska de ta hit sina hästar. 
På söndagkväll ska vi fira mig och Oskar. Det är mycket på en gång nu känner jag.
Det blir ju inte bättre att jag ligger efter som tusan i skolan heller och så är det matteprov på fredag. En hemsk vecka i skolan alltså. Jag som hade hoppats att få komma tillbaka till skolan med en lugn vecka efter att ha legat hemma med 40 grader feber men så blev de inte.
 
Det ända som är bra imorgon är att jag börjar 9 och förhoppningsvis slutar 11, så jag ska möta upp Amanda på sportlife vid regnbågsgatan och gymma med henne efter. Sedan är det snabbt hem och plugga ikapp i matten så Solvind kommer tyvärr få stå imorgon igen. Men på Ondag då jag även fyller år blir det kanske en uteritt eller lite hoppning i paddocken, vi får väl se vad som händer och sker.
 
Nu ska jag packa gymväskan och sedan krypa ner brevid min älskling.
 
 
God Natt på er! Önska mig lycka till på provet imorgon!


Kommentarer
Citho

Lycka till, och ta det lugnt!! Du hinner! :)

2013-04-22 @ 23:22:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0