Mässan igår

Ja, det blev en sväng på mässan igår trots allt. Johan var så snäll och åkte med. 
 
Själv trodde jag att mycket mer skulle spenderas, men jag köpte bara för ca 500 kr om man inte räknar med maten från donken. Det som fick följa med mig hem var en lime grön grep för 150 kr, 2,5 liter hästgodis för 90 kr, en skylt till sadelkammaren för 150 kr, ett pannband för 199 kr. Alltså inte så mycket och det var inga onödiga saker.
 
Jag och Johan var där från 3 till 6. Jag tror inte Johan tyckte det var jätte kul. Fast det fanns lite saker som hade motor. Även 2 lasbilar som han mer än gärna ville kolla på en bra stund.
 
Jag orkar inte lägga upp bilderna på bloggen eftersom det inte är några speciellt spännande saker.
 
Ni lär ju säkert få se bild på pannbandet någon gång när jag rider med det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0