Lugn vecka

Denna veckan är oerhört lugn. Jag var ledig i måndags och idag, imorgon är det 1:a maj och då är alla lediga. På Torsdag har jag bara en lektion och på Fredag är det nationella prov i Engelska.
 
Nu har det kommit två nya hästar till stallet Zultan och Tindra. Jätte fina och snälla hästar. Solvind älskar dom, dock är Tarzan lite skeptisk mot Zultan men han ska flytta tillbaka till Anna's hästar snart så det är lugnt.
 
För övrigt är allt ganska lugnt med mig och Solvind, vi utvecklas inte så mycket utan vi sitter fast i en svacka i allt just nu känns det som. Men den 19 Juni ska hon och jag iväg på en hoppkurs som ska vara på Gråbo Ridklubb. Det är två pass så hela den dagen kommer jag vara på ridskolan, det ska bli riktigt roligt.
 
Jag ville bara komma in snabbt och säga att jag lever och att allt är bra med oss.
 
Nu ska jag ner och chilla i soffan med Johan som köpt massa godis.
 
Ha en skön fortsättning på Tisdagen mina vänner.
 
God Natt på er! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0