Late update

Hej på er!
 
Just nu går jag runt är lite små sur faktiskt. Jag har inga biljetter till Göteborg Horse Show och jag har ingen att gå med på mässan. Det är några som kan gå på mässan med mig på söndagen, fast då kan inte jag gå för vi ska ha släktkalas och så kommer de nya tjejerna till stallet.
 
Jag som så gärna ville gå på mässan. Jag ska fjäska med mamma eller Johan så att någon av dom kan gå med mig då. Får se hur det blir med det.
 
Det där jag skrev om igår att jag hade en kass födelsedag, det tänker jag inte tala om men jag kan berätta att det var privat och lite små tjafs bara. Ingen stor sak alltså.
 
Imorgon är det matteprov och jag har inte pluggat ett dyft så det lär ju gå åt pipsvängen, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket. Kommer ändå inte klara matten i 1:an.
 
Deppigt och argt inlägg blev detta känner jag.
 
God Natt, hoppas det blir bättre imorgon.
 


Kommentarer
Alva

Hej! :) Allt bra?
Ha en fortsatt härlig fredag! Kram

2013-04-26 @ 15:27:53
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0