Happy face!

Jag blev så glad när jag loggade in på bloggen idag. Nellie the one Berntsson hade lämnat 3 kommentarer på 3 av mina inlägg. Shit vad jag blev glad, en toppen födelsedags present. Dock 2 dagar tidig, men vad gör det när ens idol inom ridsporten och bloggvärlden skriver på min blogg?
 
Jag hade nämligen skrivit på hennes blogg att det hade varit roligt ifall hon kunde läsa just de inläggen och lämna en kommentar för att det hade varit roligt att se vad hon tyckte om dom. 
Jag trodde verkligen inte hon skulle göra det, klicka in på min lilla blogg och skriva.
Där ser man hur mån hon är om sina fans.
 
Det är därför jag ser upp till denna 12 åring, jisses alltså!
 
Nu kan jag somna gott med ett brett leende på läpparna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0