Dagens Ridpass: Markhantering och Löslongering 30/4 2013

 
Idag fortsatte jag på det som Anna lärde mig i Lördags. Idag gick det ännu bättre än sist. 
 
Solvind lyssnade jätte bra på mig, dock var hon en aning ofockuserad men det kan bero på att det var väldigt blåsigt och så sprang hennes kompisar runt som galningar och busade i hagen brevid.
 
När jag löslongerade henne var hon inte lika duktig, hon ville mest springa iväg och kolla på annat. Men hon kom nästan direkt när jag satte mig ner.
 
Det finns inte så mycket mer att skriva, men hon var super duktig.
 
Egentligen skulle jag ridit för Gittan imorgon men det blev ändrade planer. Antingen rider jag dressyr eller hoppning i paddocken tror jag. Kanske blir en uteritt. Det får vi se. Beror på väder och hur pollen är.
 
Får fjäska till mig någon fotograf någon dag. Behöver nya ridbilder och nya bilder på mig och Solvind från marken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0