Dagens Ridpass: Löshoppning 15/4 2013

 
Som sagt så blev det inget markarbete utan det fick bli löshoppning.
 
Johan blev inte så glad när jag sa att jag tänkte rida iallafall så han förbjöd mig från att rida och sa att han skulle löshoppa Solvind istället. Dock gick det inte jätte bra eftersom han inte är så van, därför hjälpte jag till på ett litet hörn så mycket jag orkade.
 
Solvind skötte sig super bra, tyvärr var hon ganska seg så Johan fick springa ganska mycket med det gör han gott. När hon väl hade kommit in i själva "fållan" hoppade hon super bra. 
Filmkameran fick följa med ut men eftersom jag också löshoppade henne blev de inte så mycket film. Fick dock ett klipp när hon hoppade två språng på 1,20 m. Hon hoppade det lätt som en plätt.
Ska se om jag får upp de på youtube någon dag så ska ni få se vad duktig hon är. Jag kan inte säga exakt vilken dag det är men jag ska försöka fixa de ifall jag kommer ihåg.
 
Imorgon vet jag inte om det blir något. Det beror hur jag mår imorgon men om jag mår bättre kanske det blir en ridtur ute eller något. Får se när jag kommer hem imorgon också, måste förbereda inför svenska nationella som är på onsdag. Men vi får helt enkelt se det imorgon.
 


Kommentarer
Louise

Hej! Fin blogg kik gärna in på min och släng in en kommentar!
Kram❣

2013-04-18 @ 19:41:45
URL: http://www.llouisee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0