Träffa en kändis

God Kväll!
Idag kände inte jag alls för att rida, det var kallt och jag var trött efter en hårt och ganska stressig vecka. Men imon så ska jag nog löslongera trollungen och kanske miljöträna, det var längesen jag gjorde de. 
 
I veckan ska jag kanske träffa en kändis... Nämligen Henrik Barry från Ponnyakuten 3 :D 
Awesome! Jag har ju försökt få sålt min Sony a230 kamera och han skrev på sin blogg att han sökte en systemkamera tillsalu och jag mejlade honom att jag sålde en och han svarade. Så vi ska kanske träffas i Nordstan i veckan.
Jag är värsta excited!
 
Detta inlägget blev kort och konstigt men det är iallafall något, right?
 
God Natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0