Tomt

Oj oj, här var det tomt. Jag har inte bloggat på 5 dagar minst. Jag skyller på att det varit mycket i skolan och på fritiden. 
 
Tyvärr har det varit tomt på hästfronten eftersom trollungen aka Solvind har fått av sig ena skon som hon fick påslagen 2 dagar innan den flög av. Så hovslagaren kommer imorgon klockan 18:00.
 
Denna veckan är det inte lika mycket läxor så jag ska försöka blogga mera eftersom jag vill att ni ska veta vad som händer med mig och Solvind. Men jag vill även blogga så mycket som möjligt eftersom det kan vara kul att gå tillbaka flera år och läsa vad jag gjorde med Solvind då och se hur vi har förändrats.
 
Nu ska jag skriva lite tidinställda inför veckan så den inte är hel tom. Men det blir inte jätte många, utan bara några så ni kan hålla er sysselsatta en liten stund. Om det fortfarande är någon som läser bloggen.
 
Kram och puss <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0