Solvind's utveckling

Solvind har förändrats väldigt mycket på dessa 2 åren jag haft henne. Både humöret och i kroppen, som ni säkert kan gissa er till har det inte alltid varit så lätt alla gånger...
 
Hon har stegrats, sparkats, bitits och varit allmänt bråkig. Visst, vi är inte där JAG vill vara ännu men det kommer väl om något år. Vi är verkligen på god väg anser jag. 
Självklart har även jag förändras mycket i min ridning!
 
Här får ni lite bilder från när hon var "bäbis" tills nu.
 
Här vet jag inte hur gammal hon var
 
Första dagen jag fick hem henne
 
Tror detta är andra ridpasset
 
Några ridpass senare
 
Kanske 2 månader senare?
 
Våren 2011
 
Sommaren 2011
 
Sommaren 2011
 
Våren 2012
 
 
Sommaren 2012
 
Hösten 2012 (konstig vinkel, hon ville inte stå still)
 
Som ni ser har vi gjort en stor förändring på oss själva. Men jag är verkligen stolt över mig och Solvind att vi lyckats såhär bra. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0