Se upp på vägarna!

Halloj!
 
Idag har det inte hänt så mycket för min del. Jag har mest legat hemma och slappat men även övningskört en liten sväng. Lärde mig faktiskt växla idag, det va ganska svårt eftersom man måste vara snabb med att möta upp med kopplingen och allt. Så snart får ni se upp på vägarna!
 
Tyvärr har Solvind fått stå hela helgen eftersom jag inte känner mig helt 100 ännu men jag ska försöka rida henne eller kanske longera henne imon efter skolan. Jag är ju hemma runt 2-4 imorgon så då blir det lagom med ett litet ridpass. 
 
Detta blev ett ganska kort och konstigt inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. 
Har ingen fantasi.
 
Vad vill ni läsa?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0