Plugg Plugg Plugg

Tjenare Mannen
 
Nu sitter jag här i min ensamhet och ska plugga lite. Denna veckan är fullspäckad med läxor och prov tyvärr. Så denna veckan blir det inte mycket bloggande för nu prioriteras skolan i första hand. Sedan kommer stallet och sist kommer bloggen. Dock får jag inte rida pga att jag har stukat tummen.
Läxor denna veckan:
 
*Prov i hygienkunskap på Torsdag
*Prov i livsmedel och näringskunskap på Torsdag
*Prov i matte på Fredag 
*Svenska inlämning på Fredag
 
Det kanske inte låter mycket men det blir mycket plugg och mycket att hålla reda på. 
Men jag ska försöka så gott jag kan.
 
Man misslyckas bara när man inte försökt, Right?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0