Olämpligt

God förmiddag Sverige
 
Idag ligger jag hemma och är sjuk, inte roligt alls. Jag missar en viktig dag i skolan och så kan jag inte motionera Solvind och det behövs verkligen.
Imorse när jag vaknade mådde jag illa och hade väldigt ont i magen, den är så konstigt att det bara kom sådär plötsligt. För någon timma sedan började mina öron göra ont och de rann nån konstig vätska ur dom. Är det öroninflammation? Ont gör det iallafall. Detta kom väldigt olämpligt!
 
Hoppas de blir bättre tills helgen så att jag kan åka till tävlingen på Storås Ridklubb om någon kan köra mig och om det finns tillräckligt med pengar i plånboken. 
 
Dags att göra lite nytta kanske? Städa rummet låter som en vettig idé när man kollar runt i mitt rum.
 
 
Sommar, sol och ett hårt ridpass på morgonen. Varför är det inte alltid så?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0