Mr-Gizmo

God Kväll på er!
 
Jag kom på att jag har glömt att berätta en sak som hänt. Jag har blivit anställd på ett företag som heter Mr.Gizmo. Det är ett företag som säljer smarta och snygga tillberhör till appleprodukter.
 
Mr.Gizmo sökte 4 testpiloter som skulle testa några av deras produkter som testpiloterna skulle testa och därefter recensera dom. Jag mejlade in till dom och berättade lite om mig själv och sa att jag var intresserad. Företaget tyckte att jag lät intressant och jag fick jobbet som en testpilot.
 
Än så länge har jag fått testa ett par trasselfria hörlurar. Jag har testat dom i en dag nu så jag ska skriva en recension om dom senare idag om jag hinner och orkar. 
 
Jag är verkligen jätte glad för att jag fick chansen att bli en av deras testpiloter 
 
Tack Mr.Gizmo!
 
Vill ni kolla in deras hemsida? Klicka på bilden!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0