Morgongympa

Imorgon hade jag tänkt gå upp vid kanske 5-6 för att jag har utsläpp och duktiga Emma ska försöka börja springa igen. Så därför ska jag ta med mig Solvind ut på en powerwalk/springrunda imorgon.
Jag vet att jag inte kommer orka springa hela tiden men lite kommer vi nog orka med. 
 
Man måste försöka hålla sig i form lite inför sommaren 2013, Right?. 
Eftersom jag går på en kock/bageriskola så blir det lätt hänt att det slinker ner en bulle nån gång i veckan och de lägger ju sig runt mage och lår. Så just därför ska jag försöka börja träna igen.
Det står ju trots allt ett hemmagym med hantlar m.m ute i garaget så varför inte passa på? 
 
Ni som rider, tränar ni utanför ridningen också? Vad gör ni då för något?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0