Money in my pocket!

Halloj
 
Idag har jag gjort en massa saker, därav den dåliga uppdateringen.
Imorse släppte jag ut hästarna och passade på att rida när jag ändå var där ute.
Efter ridpasset mockade jag och fixade lite annat i stallet.
 
Sen kom Sanna med idén att vi skulle till Lindholmen och gymma. Innan vi gick upp för att bränna lite fett och bygga muskler så sålde jag min gamla kamera till Henrik Barry från ponnyakuten.
Awesome att få träffa honom. Jag va skit nervös, fattar inte varför men shit va trevlig han va!
Han är ett år yngre än min men damn va lång han var, helt sjukt!
 
Sen drog jag och Sanna upp till övervåningen och gymmade så att svetten rann.
Fy va mör jag är i kroppen nu asså. Men det lönar sig iallafall.
 
Så nu sitter jag vid datan och varvar ner efter en fullspäckad dag. 
Imon ska jag busa runt i paddocken med Solvind. Ska rida lite amatör gymkhana typ eller vad man nu ska säga.
Sen drar jag och Sanna in och gymmar igen tror jag, inte helt säkert men det lutar mot det.
 
Ha en bra kväll :) 
Kram på er<3
 
Här får ni en random bild på en traktor.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0