I Had A Dream

Ibland drömmer man de konstigaste sakerna någonsin. Sedan vaknar man upp och tänker 
"Skulle det hänt?" eller "WTF?!" 
 

För veckor sedan drömde jag att jag letade upp Mark David Chapman (mannen som sköt John Lennon) och jag mördade honom jag har ingen aning varför. Jag antar att jag var så arg på honom eller nåt 
Efter världen fick veta att jag hade dödat honom fick jag ett pris och blev hyllad av hela världen.
 
Det var en dröm där man tänkte både "Skulle detta hänt?" och "WTF?!" 
Jag har aldrig drömt en sådan dröm innan, jag blev chockad och lite rädd för mig själv. 
"Tänker jag verkligen på sånt?" "Skulle jag ens kunna göra något sånt?"
 
Har ni någonsin drömt nåt liknande? Dela med er!
 
John Lennon 1940-1980 <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0