Dagens longering 28/10-2012

 
Imorse när jag skulle släppa ut hästarna så passade jag på att longera Solvind men eftersom det var hårt i paddocken så fick jag gå ut på en äng. 
 
I början ville hon mest rusa runt och bocka men efter ett tag fick jag henne lugn och då travade hon på ganska bra faktiskt. Visst, ibland gick det för fort men annars var hon helt okej.
Efter jag hade longerat henne så tog jag av longeringsgjorden och gick en promenad på vägen med henne så att hon fick skritta av på hårt underlag.
 
När jag kom tillbacka till stallet igen så var Johan redo med kameran så han tog lite uppställningsbilder på Solvind, nu efterhand när jag ser bilderna så ser jag att hon är ganska fin i kroppen nu. Hoppas verkligen det håller i sig under vintern för jag har ingen lust att börja om i vår igen.
 
Här får ni ett smakprov från uppställningsbilderna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0