Vad tycker jag om Nääs Ryttarförenings tävlingar?

I söndags var ju jag på Nääs Ryttarförening på Clear Round.
Jag var verkligen jätte missnöjd med det stället, jag förväntade mig så mycket mer eftersom det är ett sånt stort ställe.
 
När vi kom dit fick man gissa sig till vart vi skulle parkera, vi fick fråga en tjej som skulle tävla vart vi skulle ställa oss. När jag skulle betala startavgift och sådant så fick man leta efter nån. 
 
Men även när jag skulle rida och hoppa fram var det inte tydligt när och var man kunde rida.
Jag red in på framhoppningen iallafall, ett tag var det 7 ekipage som var där inne samtidigt och alla skulle hoppa olika höjder.
Så både jag och mamma vart missnöjda, tror inte jag kommer åka dit och tävla igen.
 
Visst, det kanske är bättre när det är större tävlingar men när det är Clear Rounder verkar det inte som om dom har någon koll alls.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0