Vad tycker jag om Gråbo Ridklubbs tävlingar?

Jag kom på att jag kunde skriva om vad jag tycker om olika ställen där jag tävlat på, förutom det stället jag tävlade på förra månade för jag vet inte vad det stället hette.


Gråbo Ridklubb är min hemmaklubb, det var där jag lärde mig rida och allt.
Personalen är bra och det är ett lugnt ställe, fina hinder och fint underlag i både manegen och paddocken.
 
När man kommer till deras tävlingar så står det alltid en och visar vart och hur man ska ställa sig på parkeringen. Sedan när man ska visa vaccinationsintyget hos sekritariatet är det tydligt vart man ska gå. 
 
Sedan när det är dags att hoppa fram så är det alltid personal som säger vilka som får vara där inne och hur många som får vara där. Vilket är bra eftersom det måste vara ordning och redan. 
När det är dags att komma in på banan så meddelar dom att det är ens tur att rida när det är ett ekipage innan så att man kan göra sig beredd.
 
Inne på banan så välkommnar domaren med ett brett leende och säger "Välkommen"
 
Det är därför jag tycker om Gråbo Ridklubb så mycket, det är välplanerat och ALLTID trevligt folk. 
Jag känner mig så hemma där, men det är väl också för att jag i princip växt upp där.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0