Vad tycker jag om AW Sporthorses's tävlingar?

Jag har ju bara varit där när jag varit där på läger. I somras så var det ju en Pay & Jump sista dagen men de tog ju även in såna som inte var med på lägret.
 
Jag kan ju inte säga vad jag tycker om hur det var när man kom dit på tävlingsdagen och skulle anmäla sig och sånt.
 
Men de visade tydligt hur många som fick vara inne på framridningen, sedan när man skulle upp till en annan paddock och hoppa fram så sa dom till en att man kunde komma dit, de stod även en person där och höll koll på allt. Vilket jag tycker det ska finnas på VARJE tävling.
 
Sedan när man skulle in på banan så fanns det personal där inne som kunde lägga upp hinder och mocka ifall det skulle behövas. 
Som sagt, jag har bara varit där på en Pay & Jump sista dagen på ett läger. Men det var ändå bra där tycket både jag och Solvind.
 
Hittade ingen bild på bara loggan så ni får en bild från lägret i somras där loggan är med ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0