Vad betyder vänner för mig?

Vänner, ja vad betyder vänner för mig?
 
Det ska jag berätta för er, mina vänner betyder allt för mig, nästan mer än mat.
 
När jag hör ordet vänner tänker jag på glädje, tillit, kramar, filmkvällar.
 
Alla vänner jag har, oavsett om det är bästa vänner eller bara bekanta så betyder dom mycket för mig.
Jag älskar dom kan man väl säga. De finns där för mig när jag är ledsen och glad.
De gör mig alltid på bra humör, de gör mig flummig och jag släpper loss. Det är pga att jag känner mig bekväm med dom. Jag kan visa mitt riktiga jag.
 
När jag började gymnasiet var jag jätte rädd för att jag inte skulle få några vänner för att jag är så flummig och har sån konstig humor. Men efter ett tag så lärde jag känna klassen och nästa alla är precis som jag. Jag fann direkt 4 tjejer som är lika flummiga som jag. Madde, Evelina, Mathilda och Moa.
De är en stor anledning till varför jag går till skolan. Direkt när man träffar dom på morgonen blir jag glad och jag känner mig hemma.
 
Självklart älskar jag mina andra bästa vänner Sanna,Charlotte och Emelie som gick i min klass från dagis till 9:an. De kommer alltid vara en stor del av mitt liv. Amanda är en vän som jag fann genom att hon blev tillsammans med Johans kusin. Hon är en jätte trevlig tjej, vi gör allt tråkigt till något roligt. Som t.ex när killarna meckar med bilarna så går vi på en promenad och snackar lite tjejsnack. Helt awesome!
Tänk om man kunde umgås med alla sina vänner samtidigt och bara ställa sig i en stor ring och släppa loss. Då hade jag kännt mig hemma på riktigt.
 
I detta inlägg har jag inte nämnt alla mina vänner men väldigt många. Jag tror och jag hoppas att ni som inte står med i detta inlägget av mina vänner så vet ni att just NI betyder guld för mig <3 
 
Om mina vänner läser detta vill jag bara säga: Tack för att ni gör mig lycklig och få mig att må bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0