Vad betyder min familj för mig?

Alla bråkar med sin familj någon gång i livet. Som tur är har jag inte haft ett stort bråk med någon i min familj, visst blir man sur och kanske säger en eller annan sak som man ångrar efter.
 
Många tycker jag är knäpp när jag säger att min mamma och pappa är två av mina bästa vänner. Självklart är det på en helt annan nivå än vad jag har för relation med Fanny till exempel. Men ändå kan jag kalla dom för mina bästa vänner.
De ställer upp för mig i vått och torrt, de kör mig nästan överallt, de finns när jag behöver prata.
Alltså är de som två goa vänner som man kan prata om allt med. Okej, kanske inte PRECIS allt men till stor del kan jag göra det.
 
Med handen på hjärtat kan jag faktiskt säga att jag aldrig kommer att klara mig utan dom. 
Det är svårt att föreställa sig ett liv utan dom, jag vet att en dag kommer jag inte ha dom hos mig men jag hoppas verkligen att det är minst 30-40 år kvar tills dess.
 
Självklart glömmer jag inte min storebror Oskar, även han är en stor betydelsefull del av mitt liv.
Under mina 16 år har han och jag bråkat massor men efter ett tag är vi sams igen. Precis som många andra syskon. 
 
Varje medlem i familjen betyder lika mycket för mig. Men jag säger kanske inte alla saker till alla i familjen, vissa saker säger jag bara till mamma och vissa saker som jag inte berättar till mamma och
pappa säger jag bara till Oskar.
 
Detta inlägget blev väldigt rörigt och hängde inte riktigt ihop men det är i alla fall något. 
Eftersom jag har skrivit ett inlägg om mina vänner så tänkte jag att det kunde vara roligt att fortsätta i samma fotspår.
 
Jag älskar er familjen Johansson <3
 
Jag har ingen bild på hela familjen tillsammans men jag tyckte denna passade in ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0