Om Imorgon

Imorgon Lördagen den 10 November kommer uppadateringen vara lika med noll.
Det är nämligen så att det är då jag och Johan firar att vi varit tillsammans i 3 år och varit förlovade i 1.5 år. 
 
Så alltså kommer jag vilja spendera hela min dag med honom. Det ända vi kommer göra imon är väl antagligen ligga framför tvn och gotta oss med godis och annat gott. 
Imorgon kommer det bli en snabbis i stallet, jag ska bara fixa allt jätte snabbt men jag hoppar över ridningen.
 
Jag ska försöka skriva några tidinställda innan jag går och lägger mig så att inte bloggen står helt stilla. Antagligen kommer jag väl kanske slänga ut några snabba bilder på vad vi gör under dagen.
Som t.ex: Vad jag ska göra till han som frukost och vad jag ska ge han i present m.m.
Egentligen hade vi kommit överrens att vi inte skulle köpa något till varandra men jag kunde inte låta bli.
 
Jag hoppas ni har förståelse för detta!
 
Random bild, Yepp Yepp...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0