Min dag

Torsdagar är nog den tråkigaste dagen i skolan, även om jag inte slutar så jätte sent så är den ändå seg.
 
Först på schemat står Livsmedelkunskap som börjar 08:20 och efter det brukar det vara Hygienkunskap som är huuur lång som helst. Men idag hade bara halva klassen den lektionen så jag hade håltimma i kanske 1,5 timma. Hela tiden satt vi i elevtorget. Det blev väldigt tråkigt efter ett tag.
 
Sen är det engelska och resurspass och där hände väl inte så mycket idag.
 
Efter skolan mötte jag upp min saknade Sanna och Charlotte. Har inte träffat dom på jätte länge.
Vi gick runt i olika affärer och hade skoj. Men fy vad trött jag är nu!
Jag köpte ett par jeans från JC och en fin tröja från Vero Moda. Verkligen skit snygga jeans, jag älskar dom! 
 
Sen var det ju som sagt stallet och nu sitter jag vid datorn och uppdaterar er om mitt händelselösa liv. Jag kan ju direkt säga att mitt liv är tråkigare än vad det någonsin varit. Det hade varit trevligt att det hade hänt något spännande och kul för en gång skull.
 
Usch, detta blev ett rörigt och tråkigt inlägg. Men det är så det får vara ibland.
 
God natt! <3
 
 
Eftersom det är mobilbilder och tagen från en konstig vinkel så ser de jätte skumma ut, men mycket snyggare i verkligheten ska ni veta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0