Hur jag träffade Johan

Detta kommer bli ett ganska långt inlägg så gillar ni inte att läsa långa inlägg ska ni nog inte läsa detta


När jag blev kär i Johan var det verkligen kärlek vid första ögonkastet. 
 
De började vid skolavslutningen i 6:an. Johan och jag gick in i varandra ganska rejält. Båda tappade balansen lite men stod fortfarande kvar på fötterna. Direrkt när Johan fick tillbaka balansen så bad han jätte mycket om ursäkt och frågade hur jag mådde osv. Jätte snäll var han, men jag tror det var mycket att han tyckte jag var liten så han kände nog en viss skyldighet till det.
När han hade gått han jag fatta vad som hade hänt och jag tycket han var sååå snygg! 
 
På sommarlovet tog jag reda på massa med saker om honom, jag letade upp vad han hette, hur gammal han var, vilken klass han gick i. Men jag fick också tag på hans mobilnummer. Men jag vågade inte börja smsa med honom eftersom det skulle kännas konstigt. Visst, det var väldigt konstigt och framförallt läskigt att jag började ta reda på fakta om honom.
 
När jag började 7:an hade vi klassrummen nästan bredvid varandra. Då började jag stalka han på allvar ska jag tala om för er. 
Jag visste vilka han umgicks med, vart han brukade gå, HUR han gick, vad han hade för jacka, jag gjorde allt för att se honom i skolan, till och med skolka från vissa lektioner om det behövdes osv. Stalker på högsta nivå var jag. Efter ett tag fick jag reda på att han var min brors kompis och min kompis bror som jag inte hade träffat sedan jag var 8-9. 
 
Jag berättade för Oskar att jag var kär i hans kompis men då sa han att det inte var någon idé eftersom redan hade tjej vi det laget. Men de gjorde slut bara några veckor efter jag berättade det för Oskar.
 
Ibland fick jag muta Oskar att han skulle ta hem Johan för att de skulle hänga men så gick jag runt och försökte kolla så mycket som möjligt på den snygga killen som var så snäll och söt.
Men Oskar började bli trött på mig efter ett tag och sa åt mig att jag måste säga till Johan att jag var jätte kär i honom.
 
Efter ett tag började jag smsa med Johan, jag förstår att han tyckte jag var sjukt konstig som helt plötsligt börjar smsa med honom. Men men... 
Efter några veckors smsande och chat på MSN började vi få mer och mer kontakt med varandra, dock tror jag att Johan bara såg mig som kompis men jag såg han som min livs kärlek. Men efter ett tag så tog jag mod till mig och berättade att jag var jätte kär i honom
När han gjorde slut med sin tjej var jag den första som fick veta det.
 
Vi bestämde oss för att bli tillsammans och jag var den lyckligaset tjejen i hela världen.
Det var pirrigt och jag hade massa fjärilar i magen så fort jag tänkte på honom. (Det får jag fortfarande väldigt ofta)
 
Det var väl en förkortad historia om hur jag träffade Johan Svärdström <3
 
 
 10 November 2009- Forever <3
 


Kommentarer
Alexandra

Du anar inte hur konstigt det känns att läsa detta.. men det känns inte konstigare än att jag fick veta att ni var tillsammans i typ 2010 eller något.. Tack för den kompisar.. nej men att läsa att du har stalkat mig bror och vi hade varit vänner känns jätte konsigt hahah, han är ju lixom min bror, det är fullt normalt att undra vad folk ser i honom! Även om han är en helt underbar människa! Men jag är glad att jag fick reda på erat förhållande tillslut (Genom andra)! Önskar er verkligen all lycka!!! PUUUUSSSS!!!! xxx

2012-11-20 @ 14:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0