Högt tempo hela dagen!

Fy, idag har det verkligen varit högt tempo hela dagen. Vad jag än gjort har jag fått stressa som en galning.
 
Imorse 05:29 skrapade Sigge på dörren och ville ut för han var i mitt rum. Jag gick och och släppte ut honom, tro fan jag lägger mig igen? Alarmet skulle ringa 05:30... Jag somnar om och vaknar inte när larmet ringer utan jag vaknar igen runt kvart över 6 och måste stressa upp för att äta frukost. Sminka mig fick jag göra i bilen påväg upp till bussen.
 
När jag väl hade kommit till skolan fick jag snabbt byta om till kökskläder eftersom jag skulle vara i kallköket. Där fick vi stressa som galningar eftersom vi var tvungna att få klar förrätten och efterrätten. Jag jobbade med en som heter Oscar och han var så seg så jag fick göra nästan allt själv. 
 
Efter skolan sprang jag in snabbt på Bik Bok för jag skulle köpa 2 fina tröjor som jag hade sätt där förra veckan. Ett snyggt armband fick följa med hem också. Sen fick jag köpt Johan's julklapp. Dock inte från Bik Bok. Jag vågar inte skriva vad det är för då kanske Johan ser det ifall han läser detta.
 
Väl hemma slängde jag i mig lite baconinlindad kyckling med ris och brunsås. Sedan sprang jag ut i stallet och fixade snabbt. Idag blev det ingen ridning för att jag var tvungen att jobba lite i matteboken eftersom jag ligger lite efter tyvärr.... Såklart vill jag ju blogga också ;D
 
Nu ska jag skriva om en sak som kommer upp imorgon troligtvis. Håll utkik :)
 
God Natt <3
 
Lurvbollen Solvind


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0