Hemsk torsdag

Hej på er!
 
Denna torsdagen har varit jobbig och jag bara gick runt och väntade på att få gå hem.
 
Den senaste tiden har jag kännt mig jätte stressad  hela tiden, även om jag typ ligger i soffan och tar det lugnt så är jag jätte stressad. Det var samma sak idag i skolan när vi hade rast, då satt vi i elevtorget och jag kände mig jätte stressat hela tiden. Det ska ju inte vara så. Det är inte speciellt mycket i skolan och jag har det inte jobbigt hemma. Fortsätter jag att stressa och sånt finns det chans att jag får magsår eller går in i väggen eller nåt. Jag måste verkligen hitta på något som jag blir avslappnad av.
 
Jag får ju inte rida och mamma vill inte att jag ska vara i stallet på några dagar eftersom jag måste vila fingret lite eftersom jag precis skadat mig så det är tråkigt att bara sitta inne och inte göra någonting. Men då får jag väl passa på att jobba ikapp i matten eller nåt.
 
Just nu sitter jag och skriver en analys om låten Imagine på engelska. Den ska vara inlämnad idag, men jag är strax klar så det ska nog inte vara några problem.
 
Imon ska jag till stan med bästa Sanna, förhoppningsvis får hon mig att slappna av och tänka på annat.
Ska försöka skriva något tidinställt tills imorgon då. 
 
Ha det gött så länge <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0