Forever Alone!

Hallojsan!
 
Här sitter jag i min ensamhet. Jag försöker få klart inlämningar så att jag har det ur världen men det är svårt att koncentrera sig nu när det är fredag.
 
Jag kommer vara ensam hemma några timmar antagligen. Pappa hjälper en kompis med ställning, Oskar är hos sin tjej, Mamma är i stockholm och Johan är hemma hos sig. Eftersom det är halt ute kan jag inte ta mig någonstans heller med moppen, och så är det på tok för kallt att åka moppe nu.
 
Eftersom jag inte kan rida och stallet är klart så är plugget och datorn det ända som finns att göra. Då får jag väl vara duktigt för en gångs skull och göra åtminstånde en skrivuppgift. Eller... man kan ju försöka iallfall...
 
Jag har helt slut på idéer på vad jag ska skriva om på bloggen. Nu när jag väl har tid att blogga så vet jag inte vad jag ska berätta om eller vad för slags bilder jag kan lägga ut. Segt...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0