Dålig bloggning

Hej på er!
 
Jag har inte bloggat sedan i Torsdags eftersom jag varken orkat eller haft något speciellt att blogga om. Solvind fick stå igår eftersom det var sånt tråkigt väder så jag hoppade idag istället, mer om det senare.
 
Iallafall, mitt liv bara flyter på utan att det händer något märkvärdigt. Börjar nästan bli lite trött på mitt liv, samma rutiner varje dag. Hade inte varit dumt ifall det hände något spännande och roligt som lite omväxling men men...
Imon blir det polismiljöträning för mig och Solvind på Gråbo Ridklubb. Det ska bli jätte roligt att få  vara med på. Håller tummarna att S kommer sköta sig och inte bli rädd för något stort.
 
Johan testade att ta kort idag när jag hoppade men bilderna blev inte bra eftersom det började bli mörkt ute, men några filmklipp fick vi till iallafall. Jag kanske lägger ut nån film någon dag som omväxling.
 
Ha en fortsatt bra Lördag! Kram på er
 
Bild från i Fredags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0