Dagens Ridpass: Löslongering 24/11 2012

 
Eftersom jag inte får rida pga fingret så fick jag löslongera Solvind istället. Jag behövde typ inte göra någonting, hon bara sprang runt och runt i flera minuter. Dock såg det väldigt farligt ut vissa stunder, det gick fort som tusan så att hon nästan låg i kurvorna och jag var jätte rädd att hon skulle gå omkull.
 
Hon var väldigt social idag, hon ville gärna kolla på vad jag höll på med. Jag hade en banan och ett äpple med mig eftersom jag inte hade ätit frukost innan jag gick ut. Bananen fick jag inte för Solvind hann före och käkade upp den, bus häst. Äpplet delade vi på eftersom hon var så söt så kunde jag inte låta bli att ge henne lite då och då. 
 
Jage lekte vi också, jag sprang iväg och så skulle Solvind jaga mig, det tyckte hon va kul för det märktes verkligen. Hon sprang fort som tusan efter mig och försökte putta mig i ryggen, men sen blev hon sur på mig när jag hoppade upp på staketet. Haha, söt nöt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0