Dagens Ridpass: Longering 3/10-2012

 
Idag kom jag ut i stallet lite senare eftersom jag hade varit på ett fik med mamma,pappa och Johan. När jag kom ut var det ganska regnigt och mörkt ute så jag bestämde mig för att byta ut dressyrpasset mot en halvtimmes longering istället. Jag tror jag valde rätt faktiskt, satan var fin hon var. Hon traskade på i lugn takt men man märkte va jobbit hon tyckte det var att trava runt i tung sand. 
Förhoppningsvis hjälper det lite tills imon.
 
Nu är allt färdigpackat inför imon iallafall vilket är jäkligt gött.
Första start är kl. 13 imon så Solvind ska få vara ute från 8-11/halv 12 för att hon inte ska bli så rastlös. Det blir en ganska lång väntan imon. Jag har startnummer 15 & 20 så det kommer ta ett tag innan jag får starta och allt. Men Solvind sköter sig alltid så bra på tävlingsplatsen så de kommen nog funka jätte bra.
 
Ska försöka blogga några snabba mobilinlägg imon på tävlingsplatsen.
Filmkameran hänger kanske med ifall Johan är näll och filmar rundorna.
 


Kommentarer
Anna

Saknar dig otroligt mycket!!! <3 <3<3<3<3<3

Svar: Saknar dig också <3
Emma

2012-11-03 @ 22:20:03
URL: http://www.normalgirl.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0