Dagens Ridpass: Dressyr i paddocken 14/11 2012

 
Jag är verkligen missnöjd över dagens ridpass ska ni veta.
Hon var stark och pigg som tusan, vad man än gjorde så gick det verkligen inte att samla ihop henne eller få henne att bli mjuk varken i vänster eller i höger. Jag sitter verkligen fast i ridningen, jag vet inte vad jag ska göra.
 
Iallafall hela ridpasset gick åt att försöka få henne att slappna av och bli mjuk men allt jag gjorde var till ingen nytta. Egentligen hade jag tänkt fortsätta med det jag gjorde i söndags men eftersom hon var som hon var idag fick jag byta upplägg. På fredag hoppas jag verkligen att det går bättre, jag hade egentligen velat fråga Johan om han kan fota eller filma men det är nog ingen idé eftersom det lär vara kolsvart då när jag ska rida. Skolan slutar 3 så jag är inte hemma förrän 4-5 och är väl i stallet vid 6.
 
Fyfan för hösten!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0