Dagens Ridpass: Dressyr i paddocken 11/11 2012

 
Idag låg fokusen på att jag skulle få in fina övergångar mellan halt och galopp. 
När hon skulle fatta galopp gick det mycket bättre än när hon skulle stanna, Solvind ville mer än gärna springa hela tiden. Stark var hon också, jag fattar inte hur hon kan vara så pigg hela tiden.
 
Det var väl det som hela ridpasset gick ut på idag. Tyvärr så är vi fast i ett svart hål som jag skrev för ett tag sedan. Det är flera saker jag har problem med och jag vet inte hur jag ska göra så jag måste hitta någon bra tränare som kan komma ut till en och hålla en träning. Annars kommer vi sitta fast i en ond cirkel resten av mitt liv typ.
 
Jaja det var väl det hela...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0