15 saker ni kanske inte visste om mig

Här kommer lite olika sanningar om mig som ni kanske inte visste från förut.
 
1. Ett av de äckligaste ljudet som finns är när man drar frigolit mot något.
 
2. Jag gråter jätte lätt när jag kollar på film
 
3. Jag är överkänslig mot vissa nötter men enligt allergitest är jag inte allergisk
 
4. En gång var min mens sen med 8 veckor så jag trodde att jag var gravid
 
5. Jag stalkade Johan 1 år innan jag blev tillsammans med honom
 
6. Jag är rädd för vissa gamla männiksor, tycker vissa är sjukt läskiga
 
7. Jag tror på andar
 
8. Varje häst som jag har haft har varit ston
 
9. Jag grät jätte mycket när jag slutade 9:an
 
10. Jag är jätte hopprädd, jag får ont i magen när jag ska hoppa 90 cm med en häst
 
11. Jag gillar att ha ordning på mina saker men ändå är mitt rum nästan alltid stökigt
 
12. Jag tycker inte om mörk choklad
 
13. Jag har jätte dålig taktkänsla 
 
14. Innan jag ville bli bagare så tänkte jag bli ridande polis
 
15. Jag älskar att läsa böcker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0