Dumma mig!

Just nu är jag sjukt trött på mig själv. Jag missade totalt att ringa hovslagaren i början av månaden. Så nu är Solvinds skor för små. Så jag kan varken åka på hoppträning eller tävling. Träningen är väldigt nödvändig och hopptävlingen hade jag sett fram emot.

Så nu måste jag vänta tills nästa tävlingen som är om en månad på Storås. Nästa träning är inte förrän vecka 23. 

Jag vill bara strypa mig själv!! 

Om inte det var nog så har jag dragit ut på allt skolarbete... Innan nästa vecka måste jag göra massa uppgifter och annat skit. Det jobbiga är att varje gång jag pluggar så är det fint väder då man kan rida. Som idag. Senare när jag ska rida kommer det säkert börja regna. Typiskt.







Kommentarer
martina

åh nej vad tråkigt för dig!! men sånt är lätt hänt :(



ps, kollat in min video? om inte kika gärna in på min blogg där den finns! Jag tävlar om att bli stockholms nästa artist och på måndag (IMORGON) behöver jag just din röst!! skulle bli superduperglad:D kram!

2012-05-20 @ 00:04:22
URL: http://likegossip.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0