Tävling på G!!

Damn var längesen det var jag var inne på bloggen! Känner mig sjukt sugen på att börja blogga igen. Det har faktiskt inte hänt så mycket det senaste i mitt liv, nu låter det som om jag har världens tråkigaste liv. Men så är det inte alls (oftast)


Iallfall, inom ridningen går det framåt faktiskt, jag och Solivnd blir mer och mer sammansvetsade efter varje dag som går. Fast om jag ska erkänna så finns det vissa dagar då jag bara vill dränka mig själv för att det går så sjukt dåligt när jag rider eller att S är grinig. Men hon är ett sto... vad ska man göra liksom? Mitt humör är inte alltid på topp det heller ska jag erkänna, men alla kan ju inte vara solstrålar jämt och ständigt. 


Här i Göteborg är våren i full gång och det känns helt underbart, äntligen kan jag åka moppe till och från skolan men också så kan man rida ut utan att behöva tänka "är det halt ute? Behövs det broddar?" 


Nu ska jag berätta varför jag valt just denna rubriken :D Det är nämligen så att jag och Solvind ska till Gråbo Ridklubb på hopp Clear Round på söndag. Sjukt taggad! Så som det ser ut nu blir det tyvärr bara att hoppa 60 men hade väldigt gärna hoppat 70 också men jag har tyvärr inte 200 spänn så att jag kan betala båda starterna, därför får jag bara ta en höjd och då valde jag 60 eftersom det är början av säsongen och jag vet inte riktigt hur hon är just nu. Solvind har nämligen ganska mycket vårkänslor så hon är extra pigg. 

Johan följer med och hjälper mig som vanligt <3 Han ska försöka få tag på en filmkamera så om ni är snälla så lägger jag upp en video från tävlingen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0