Dressyrträning för Sanja

Idag så ska jag träna för en tjej som heter Sanja, ska bli väldigt roligt och jag hoppas verkligen hon kan ge mig bra tips hur jag ska kunna förbättra min ridning.

Det tråkiga är att det är dressyr och det tycker både jag och Solvind är öken... men dressyr behövs ju det också. Jag vet dock inte vilken outfit Solvind ska få ha idag. Funderar starkt på att testa det nya schabraket och den matchande huvan till. 


Johan kommer även bort senare innan jag tränar så ska försöka fjäska så att han kanske kan fota när jag rider. Så kanske ni kan få se lite bilder ifall ni skulle vilja det. Perfekt vår väder ute så blir nog bra bilder.

Den andra tjejen i stallet ska också träna så fotar kanske henne medans jag kollar medans hon tränar. 


Nu måste jag fixa stallet och göra Solvind fin inför träningen.


Cheers!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0