Morgondagen

Imorgon kommer inte vara den roligaste dagen i mitt liv direkt...

Hela min familj ska nämligen till polisen för att förnya våra pass eftersom dom gick ut i november.

Så vi ska åka dit runt 11 och kommer väl antagligen sitta där hela dagen så det blir att jag rider Solvind på eftermiddagen då det är mörkt och kallt, usch!

har inte ridit min polle sedan dagen innan nyår. Men får väl ta mig i kragen antingen imon eller på onsdag då det inte ska vara sådant skitväder. 

Det återstår att se imorgon.


Just det, idag gav vi hästarna maskmedel och solvind tyckte det var sjukt äckligt och ville inte få in sprutan i munnen. Så hon försökte slita sig i boxen men jag skulle vara så jävla envis och hålla kvar i grimmskaftet så min arm vändes åt fel håll samtidigt blev jag klämd mellan typ 500 kilo. 

Inte det roligaste jag varit med om kan jag tilllägga... 


Men när hon är snäll är hon söt, tycker ni inte det? ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0