Bästa ridpasset på länge :D

Idag så red jag ut med den nya tjejen i stallet, det var verkligen jätte mysigt och kul att äntligen ha någon att rida ut med. När jag höll på att borsta och göra iordning henne för att rida ut så var hon väldigt otålig så jag tänkte "det kommer inte gå bra idag" men till min stora förvånig så gick det hur bra som helst.

Solvind brukar vara rädd för det mesta när man rider ut och då brukar hon stegra eller vända hem och då har jag ingen chans. Men eftersom Quattro var med så gick Solvind förbi massa saker som hon tyckt va läskigt andra gånger. 

Jag är jätte nöjd och stolt över min lilla polle idag :D Någon dag, typ i vår eller något så ska Carro och jag rida runt tyrsjön :D kommer bli asnice! Det är sjukt gött att ha någon att rida med :D



Känner att jag måste fixa nya bilder på solvind, alla bilder jag har på henne har ni liksom redan sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0