Alltid lika svårt med rubrik

Wow! det var verkligen längesen jag bloggade här känns det som. Jag vill bara tala om att jag lever :)


Det har inte hänt så mycket i mitt liv sedan sist. Skolan fortsätter att plåga mig i en termin till, Jag och johan är fortfarande förlovade och allt. Allt med Solvind går framåt.


Jag har även bestämt mig för att göra 100 situps fram till min födelsedag (24 april) alltså 3 månader. Gjorde det precis för första gången, kan berätta att det var ganska jobbigt och tråkigt men förhoppningsvis så får jag en snyggare mage tills jag fyller år. 


Idag när jag longerade Solvind i paddocken så märkte jag att hon var halt i höger bak, inte roligt alls. Så hon ska bara gå lugna promenader i cirka 1 vecka. Och om det inte är bättre tills dess så ringer mamma veterinären. Men vi får hoppas att det bara är en enkel sträckning.

Men det konstiga är att hon bara visar hälta när hon travar och på böjt spår... Weird? 


Men vi håller tummarna på att hon blir bättre min lilla pluttis <3



Love you <3



Kommentarer
XiaoWu

Hej Emma.



Jag snubblade precis förbi din blogg, vilket är väldigt kul eftersom det var jag som red in Solvind. Vi köpte henne när hon var 1,5 år, hon hade gått på lösdrift innan och var en mager liten skrutt. Hon är den typen av häst man aldrig glömmer, inte med hennes personlighet ;)



Maila mig gärna om du är intresserad av lite "bebisbilder" av henne och om du skulle vara intresserad av att skvallra om henne. Jag är nyfiken hur det går för er och om hon sköter sig.



Mvh/Victoria

2012-02-27 @ 01:41:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0