Stress Stall Skola Vänner Pojkvän

Hej allesammans
 
Denna veckan blir det väldigt tight med tid, med allt egentligen. 
Jag har massa saker att jobba med i skolan och en massa läxor. Det är hemskt, och allt måste ju vara klart innan vecka 51, visst det är 2 veckor kvar men tiden går jätte fort och jag kommer säkert att få mera läxor efter hand.
 
Jag ska skriva en debattartikel om något som jag står för
Jag ska skriva en recension om en lins med fish eye som jag fick av Mr.Gizmo
Jag ska skriva ett arbete om vitaminer och mineraler
Jag ska plugga inför matteprovet som är på onsdag (tror jag)
 
Sen ska jag hinna med kompisar,vänner, Solvind och ha tid att varva ner så att inte magkatarren blir ännu värre. Känns som om jag kommer gå in i väggen snart. Fy tusan! 
Men snart är det lov och då hoppas jag verkligen att jag kan varva ner och bara tänka på mina vänner och familjen.
 
Jag är sjukt taggad inför julen! Det kommer massa människor hem till oss på julafton.
Det blir jag,Johan, Mamma,Pappa, Oskar, Oskar's tjej, Min morbror, Farmor och en annan kompis till familjen. Vanligtvis brukar vi bara vara 5. 
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan åker jag till Johan och sover där. Imon blir det ännu mer plugg än det var idag. Fy fan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0